niedziela, 3 stycznia 2010

in harmony with the elements

Trzeba odnotować, że teraz interesuje się Alfredem Hitchcockiem - jako, że interesuję się nim od 1 stycznia 2010r. ;d Ciekawe jaki to będzie miało wpływ na ten dwudziesty rok mojego życia............

Interesuję się również moim psem, z którym wczoraj obchodziliśmy tygodniową rocznicę. Nie daje mi spać, gryzie po rękach, stopach, strzela kupki gdzie popadnie. Aż się boję pomyśleć, ile się zmieni przez takiego zwierza.............

Celebracja Nowego Roku taka sama jak poprzednie. No może poza jednym małym detalem, do którego lepiej nie wracać. Na następnego sylwestra nie przewiduję większych zmian.

Co bym chciała osiągnąć? Zamontować roletę na durnym pochyłym oknie, albo kupić zapas opasek do spania, bo już dwie mi się popsuły. UCZYĆ się do sesji - strasznie śmiesznie to brzmi, ale goni mnie czas. Jak zwykle nic nie zrobiłam. Ubić dobry deal na telefonie komórkowym hahaha. Zbierać ekstrawaganckie dodatki z myślą o zawojowaniu fashion photography albo chociaż mieć fanów w Internecie + zabrać się do sesji z nieznanymi modelkami. Brzmi ciekawie !!

Zajawki szybko przychodzą i odchodzą dlatego mam tu taki swój śmietnik.
Aha! I koszulka The Smiths

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz