wtorek, 19 stycznia 2010

ot

chyba najlepsze w byciu na studiach jest to ze nie jest sie w liceum
mysle ze za 10 lat juz moje wspomnienia sie tak powiginają ze będę największym hejterem liceum
juz sie nie moge doczekac
co z tego ze tak jak zawsze nic nie ogarniam ale nie ogarniac jako student jest o wiele lepiej niz jako jakisss pfff uczen
dzis mam smieszny humor stąd takie refleksje
mam kalendarz wykonuje telefony notuje planuje, zajęło mi to 2 godziny i wciaz nie moge sie napatrzec
staram sie nie gnusniec. powiedzialam ze zrobie to juz zrobie no dobra. przy okazji nabiję sobie troche 'towarzystwa' jak w simsach na najblizsze 2 miesiace
nie brak mi dolegliwości bo coz to by była za nowosc
coś nowego moze mnie ukuje a czy zadziała OT i pytanie
chce mieć DWA psy bo dwa psy to dwa razy wiecej radosci niz z jednego. pod choine w 2011 21-letnia karolina zamawiaaaa....



psa na trufle i jej ciuszki klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz