środa, 4 sierpnia 2010

david smis dla vogue'a

Ludzie jaki mentalny oraz fizyczny zgon mnie ogarnął. Zero kontaktu z prawdziwymi ludźmi, jedynie tymi z October Road(taki serial). Najpierw jest się chorym a potem już nie wiadomo czy to dalej choroba czy już takie życie ;p
Z modowych ciekawostek to zdobyłam całkiem śmieszną dżinsowa kurtałkę, złoty serduszkowy wisior iiiiii nie będę zapeszać ale coś zdecydowanie przeciwsłonecznego powinno do mnie lecieć. Nie wiem na co sie przyda zważywszy na zajebista polską pogodę, która uniemożliwia mi rozwój artystyczny (FOTKIII). Dalej wszystko mnie boli ale chyba muszę się do tego przyzwyczaić i powrócić do świata żywych.

Może skończę z dzieleniem się moimi pesymistycznymi wizjami na świat i zamiast tego pokażę ładne fotki prosto z fashionising, a raczej paryskiego Vogue (August). Obfituje w niezwykłe zdjęcia (photographer David Smis), a przy okazji mamy przegląd przez największych projektantów i to, co proponują na sezon jesienno zimowy.


Model: Siri Tollerod




Model: Frida Gustavsson



Model: Crystal Renn



Model: Daria Werbowy





Mode: Freja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz