czwartek, 26 sierpnia 2010

accessories

Chyba trochę wcześnie jak na post ale miałam dziś najgorszy poranek w życiu, a to zdaje się mnie uspokajać (kto by pomyślał że zaprowadzenie psa do uwaga fryzjera może człowieka tak wkurrrwić).
Pokazuję dziś moje super gadżety w większości z Sheffield ( ♥ )
Na taki zegarek czaiłam się od dłuższego czasu aż zobaczyłam go w małym sklepiku, większość rzeczy z niego można kupić na tej strone http://thatspretty.co.uk/ polecam bo mają darmową przesyłkę i mam sekretne hasło na 15% zniżki hihi.
Mogłabym zamieszkać w Accessorize!!! Super, że jest na lotniskach i można zaoszczędzić 1funta ;p Jak dla mnie nigdzie nie ma tak idealnie małych i ślicznych wisiorków jak tam.

I'm gonna show you my super cute gadgets, mostly from Sheffield ( ♥ ).
I wanted this kind of a watch for a while now and finally I saw it at this small shop with lots of amazing stuff, they have great jewelerry too, you can check it out at this website http://thatspretty.co.uk/ the shipping is free and what's more I got a secret password for 15% discount hehe
After Spain and now UK I'm completely in love with Accessorize. I could definitely live in one of their stores. And remember they are often at airports - duity free, you can save a pound or two. There's no better place with cute little necklaces as far as I'm concerned.













necklaces - accessorize, rings - accessorize, small brooch - primark, big brooch - vintage shop in Shef, watch - shop in Shef

17 komentarzy:

  1. Wszystko jest śliczne, ale najbardziej zachwycają mnie broszki obie są wspaniałe i zazdroszczę ich baaaaardzo! Jak zwykle zachwyca mnie też Twoja fryzura i włosy, ale to nic nowego;)
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the "heart" necklace, it's so cute. I've been looking for one since ever.


    Mia Bbook

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem. Przecudna biżuteria. Taka.. stylowa. Inna. Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie ozdobne drobiazgi. broszka z ptaszkiem jest urocza. i uwielbiam Twoją fryzurę! chciałabym mieć taką chociaż raz ale nie umiem takiej wyczarować i nie mam nikogo kto by potrafił zrobić takie cudo.

    OdpowiedzUsuń
  5. i want your watch! and you've done your hair perfectly, i can never get mine to look that neat :(

    http://itscohen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. podrzuć mi swojego maila, karol cooo?


    xoxo
    http://mariabros@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely!

    Take a peek! Our first blog.
    www.apieceofcrapdepartment.blogspot.com

    best regards from Sweden :)
    /Malin

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś wkręcona!
    Więcej na moim blogu
    http://artistic-disorder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne akcesoria ! Podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne dodatki. jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lovely accessories dvrling! and i wanna see more of photos of your braided hair ;)

    KeepItFvncy,
    M.E.

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, super biżu, zazdrosna jestem ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko bardzo mi się podoba, pierścionki prześliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zgadzam się - w accessorize są najlepsze dodatki na świecie!
    śliczna brożka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ach, cóż za dodatki!

    OdpowiedzUsuń