wtorek, 24 maja 2011

drinkin black coffee

Mam tyle rzeczy do zrobienia że nawet nie wime czemu to pisze! lenistwo jest zdecydowanie silniejsze ode mnie
ostatnio troche nowych rzeczy mi przybyło wiec w koncu jakis nowy post
a i niedługo będzie kolejny bo w koncu dzis skonczyła mi sie klisza w dianie. strasznie ubolewałam nad tym ile to czasu mi zajmuje chociaz zrobiłam ją przez cały maj więc w sumie nie tak długo... no nie wiem po prostu jestem bardzo niecierpliwa więc jutro lece ją oddać a że jest czarno biała to będę musiała dłuzej poczekac. (!)
super film: last night
super muzy nie ma, nie wiem czemu, ciągle slucham tego samego
z książek to same filozoficzne przyjemnosci na studia wiec tez niczego nie polecam niestety ;p
o wiem co moge polecic!! super orzeźwiacz z kfc haha crusher o smaku kawy. pysznosci

a, wydaje mi sie ze te zdjęcia są nudne. wybaczcie. nie umiem się zachowac przed obiektywem

busy busy!! finished my diana mini roll, waiting for the new photos, school is crazy, I saw a good film though - "last night". enjoy the lovely summer weather and have fun!











tee - h&m, skirt - sh, sandals - vagabond
zdjęcia: Jula

9 komentarzy:

  1. "last night" zapowiada się naprawdę ciekawie, dzięki za polecenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz świetnie :)

    http://angelikastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny zestaw ! :) ja bym przerobiła spódniczkę na spodenki :P :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie nudne, tylko się garbisz i robisz dziwne miny.Nic, czego nie dałoby się poprawić w minutę przy następnych zdjęciach.
    Zazdroszczę Ci włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna spódniczka.

    OdpowiedzUsuń