niedziela, 3 czerwca 2012

oczekiwania ale nie nadzieje

szkoda ze dickens mnie uprzedził z wielkimi oczekiwaniami bo to najlepszy tytuł jaki można by sobie wyobrazić. /tak wiem że to 'wielkie nadzieje' ale jak dla mnie to błąd/ jakbym kiedyś potrzebowała tytułu do jakiejś mojej pracy pewnie fotograficznej bo z pisaniem u mnie krucho to były by to wielkie oczekiwania. oczekiwanie to taki śmieszny czas. ja całe życie spędzam na oczekiwaniu i mam wysokie oczekiwania. czuję że coś się wydarzy, nawet parę razy się wydarzyło ale pozostawia mnie to z pustką która później zamienia się w kolejne oczekiwanie. skoro już coś było to znaczy że musi być jeszcze lepiej, nie możliwe żeby było coś raz i koniec, to chyba nie o to w tym chodzi, proszę

jeszcze te ukryte uczucia, znaki, szyfry, kody. świat przez to jest taki skomplikowany. ale co ja mówię, przecież jestem w tym najlepsza. fajnie by było zadać pytanie i uzyskać na nie odpowiedź, ot tak, bez tego wszystkiego

byłam ostatnio w ogrodzie botanicznym, piękne miejsce. szkoda, że rozbierają palmiarnie. musze w przyszłości mieć szklarnię z kaktusami. w ogóle to bym chciała mieszkać na farmie


13 komentarzy:

  1. Imo na jedno wychodzi z tymi oczekiwaniami i nadziejami.
    Bardzo ładne ostatnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy czegoś/na coś oczekujemy:D chyba taki nasz gupi los:D Grunt, żeby jednak jakoś cieszyć się z tego co dostajemy, a nie kręcić nosem i strzelać focha bo to i głowa wtedy boli i człowiek smutniejszy:D

    A ogrody botaniczne są super:) Też ostatnio byłam i naćpałam się zapachami:D

    Pierwsze zdjęcie super klawe. Podoba się.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne fotki, nastrojowe, o ile fotki takowe mogą być :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też ostatnio byłam w ogrodzie botanicznym. fajne te Twoje zdjęcia w czerni i bieli. muszę poszukać swoich, moje są bardzo w kolorze (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czemu, jak jest ciepło wolę czarno-białe, a jak zima to kolorowa :)

      Usuń
  5. uwielbiam ogrody botaniczne <3
    + mam identycznie jeśli chodzi o oczekiwania.
    + jest świetna piosenka cat power o tym dickensowskim tytule.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Kamilu, ta abstrakcja jest dla mnie nie do ogarnięcia :P

      Usuń
    2. takie właśnie są odpowiedzi

      Usuń
  7. Zdecyodanie, zdecydowanie zadawanie pytan i uzyskiwanie tych odpowiedzi bylo by dobre...
    czekanie na cos co sie nie zdarza... ah. story of my life ;)

    zdjecia uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń